De Koornmarkt en de Grotestraat zijn weer versierd met duizenden tulpen. Medewerkers van de gemeente begonnen er vrijdagochtend in alle vroegte mee. Zodat bezoekers van de binnenstad er weer van kunnen genieten. Zoals elk jaar in de lente. De tulpen zijn van...