Mensen die hun energierekening niet kunnen betalen, krijgen straks weer hulp van het noodfonds energie. Dat is extra geld om een deel van de rekening te betalen. Je hebt DigiD nodig om het aan te vragen. Zorg op tijd voor een DigiD en wacht niet te lang met aanvragen....